Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Gry i zabawki
(9)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
Placówka
Czytelnia Osieczna
(9)
Autor
Quilliams Chris
(2)
André Mark (1964- )
(1)
Boekhoff Andrea
(1)
Cardouat Marie
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien
(1)
Gravel Sophie
(1)
Hargrave Elizabeth
(1)
Kiesling Michael (1957- )
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Leacock Matt (1971- )
(1)
Martinez Jaramillo Ana Maria
(1)
Matłosz Michał
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Moyersoen Frederic (1961- )
(1)
Quidault Pascal
(1)
Rojas Natalia
(1)
Rosenberg Uwe (1970- )
(1)
Roubira Jean- Louis
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Sobel Beth
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(7)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
9-13 lat
(7)
Dorośli
(7)
Młodzież
(7)
Dzieci
(6)
14-17 lat
(5)
6-8 lat
(4)
0-5 lat
(1)
Temat
Gospodarstwo domowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Gry w karty
(1)
Kreatywność
(1)
Odkrycia geograficzne
(1)
Ornitologia
(1)
Pociągi
(1)
Przyroda
(1)
Ptaki
(1)
Ptaki chronione
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Trening umysłu
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wyobraźnia
(1)
Zwierzęta
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(7)
Gry i zabawy umysłowe
(6)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(9)
9 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
[GRA KARCIANA] Splendor / autor Marc Andre ; ilustracje Pascal Quidault. - Gdańsk : Rebel ; 2021. - 1 pudełko (40 znaczników: 7 znaczników szmaragdów (zielone), 7 znaczników szafirów (niebieskie), 7 znaczników rubinów (czerwone), 7 znaczników diamentów (białe), 7 znaczników onyksów (czarne), 5 znaczników złota, czyli dżokerów (żółte); 90 kart rozwoju: 40 kart poziomu 1, 30 kart poziomu 2, 20 kart poziomu 3, 10 płytek arystokratów) ; w pudełku 28 x 22 x 7 cm.
(Gra planszowa)
(Gra karciana)
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 40 znaczników: 7 znaczników szmaragdów (zielone), 7 znaczników szafirów (niebieskie), 7 znaczników rubinów (czerwone), 7 znaczników diamentów (białe), z znaczników onyksów (czarne), 5 znaczników złota, czyli dżokerów (żółte); 90 kart rozwoju: 40 kart poziomu 1, 30 kart poziomu 2, 20 kart poziomu 3, 10 płytek arystokratów; instrukcja
Splendor to dynamiczna gra karciana, która składa się ze stosunkowo krótkich rozgrywek. Zarezerwuj 30 minut na rywalizację z bliską Ci osobą. W Splendor można grać w 2, 3 lub 4 osoby. Ta gra sprawi się zarówno na imprezę w gronie znajomych, jak i podczas wieczoru z drugą połówką. Każdy z graczy staje się bohaterem rodem z renesansu. Możesz spróbować swoich sił jako kupiec, którego zadaniem jest nabycie sklepów, kopalni klejnotów czy też środków transportu. To wszystko przybliża Cię do osiągnięcia celu, czyli zdobycia największego szacunku i prestiżu wśród graczy. Gromadź swoje bogactwo, a być może uda Ci się osiągnąć kolejny etap, w którym spotkasz się ze szlachetnie urodzoną osobą. To jeszcze bardziej podniesie Twój prestiż!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Osieczna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7 II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gra planszowa)
Czas gry 40-70 minut
Liczba graczy 1-5
Zawartość pudełka: 170 kart ptaków, 103 żetony pożywienia, 75 jaj, 40 kostek akcji, 26 kart bonusowych, 8 żetonów celów, plansza celów, 5 plansz graczy, wieża kości (w kształcie karmnika), 5 kości pożywienia, plastikowa tacka na karty, instrukcja, załącznik, notes punktacji, instrukcja wariantu Automa, 16 kart Automy.
Zaopiekuj się rezerwatem przyrody, który jest ostoją dla wielu gatunków ptactwa. O tym, jakie gatunki ptaków będą się w nim osiedlać, zdecydują rodzaje dostępnego pożywienia. Każdy gatunek ma swoje wymagania dotyczące preferowanych terenów i różni się od pozostałych sposobem wicia gniazd, liczbą składanych jaj, a także specjalnymi umiejętnościami, które świetnie odzwierciedlają jego rzeczywiste cechy. Jeśli chcesz wygrać, zadbaj o to, by właśnie w Twoim rezerwacie zamieszkał jak najwięcej różnorodnych gatunków, by ptaki złożyły wiele jaj i zaaklimatyzowały się w chronionych przez Ciebie siedliskach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Osieczna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7 III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
[GRA PLANSZOWA] Azul : wersja polska / gra Michaela Kieslinga ; produkcja Sophie Gravel ; ilustracje Chris Quilliams. - Gdańsk: Rebel ; 2022. - 1 gra (100 żywicznych płytek, 4 plansze graczy, 9 żetonów warsztatów, 4 znaczniki punktacji, 1 płytka gracza rozpoczynającego, 1 lniany woreczek) : karton, materiał, kolor ; 26x26x7 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm).
(Gra planszowa)
Gra dla 2-4 graczy. Wiek 8+. Czas gry 30-45 min.
W grze Azul wcielisz się w artystę układającego przepiękne mozaiki z Azulejos na ścianach pałacu królewskiego w Evorze. Azulejos - oryginalnie były to biało-niebieskie płytki ceramiczne, sprowadzone do Europy przez Maurów. Sławę i popularność w Portugalii zdobyły po wizycie króla Manuela I w południowej Hiszpanii. Król zafascynował się oszałamiającym pięknem mauretańskich dekoracji pałacu w Alhambrze i pod ich wrażeniem zlecił natychmiast przyozdobienie swojego pałacu w Portugalii podobnymi płytkami. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Osieczna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7 II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gra planszowa)
Czas gry: 45 minut.
Liczba graczy: 2-4 osoby.
Zawartość pudełka: plansza z zaznaczonymi miastami, 7 kart postaci i odpowiadające im pionki, 6 stacji badawczych, 6 znaczników, 96 znaczników chorób, 48 kart infekcji , 59 kart gry, 4 karty pomocnicze, instrukcja.
Jako najbardziej utalentowani członkowie zespołu zwalczającego epidemie musicie wynaleźć lekarstwa na cztery śmiertelne choroby, jednocześnie powstrzymując ich rozprzestrzenianie. Wasz zespół będzie podróżować po całym świecie, lecząc zarażonych i poszukując składników niezbędnych do wynalezienia lekarstw. Aby wygrać musicie współpracować. „Pandemic” jest grą kooperacyjną, co oznacza, że wszyscy razem wygracie albo przegracie. Zegar tyka. Kolejne ogniska epidemiczne i nowe choroby napędzają rozprzestrzenianie się zarazy. Czy uda się Wam wynaleźć wszystkie cztery lekarstwa na czas? Los ludzkości spoczywa w Waszych rękach! [www.rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Osieczna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7 III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
[GRA PLANSZOWA] Wsiąść do pociągu. Europa / Alan R. Moon, ilustracje Julien Delval, projekt graficzny Cyrille Daujean. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 pudełko (plansza przedstawiająca mapę Europy, 240 kolorowych wagoników, 15 kolorowych Dworców, 110 kart Wagonów, 46 kart Biletów, 5 drewnianych znaczników punktacji) : karton, tektura, plastik, drewno ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje; 29 cm).
(Gra planszowa)
(Gra karciana)
Czas gry : 30-60 min.
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić Cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do Pociagu: Europa to gra familijna o wielkiej, kolejowej przygodzie. Uczestnicy zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To prosta i elegancka planszówka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania uczestnków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Osieczna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7 III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
[GRA KARCIANA] Sabotażysta / Frederic Moyersoen ; grafika Andrea Boekhoff. - Gdańsk : Rebel ; 2004. - 1 gra (44 karty korytarzy, 28 kart bryłek złota, 27 kart akcji, 11 kart krasnoludów) : karton, ilustracje kolorowe ; 13x10x2 cm + instrukcja (karta składana : ilustracje kolorowe).
(Gra karciana)
Czas gry 30 minut
Liczba graczy 3-10
Gracze wcielają się w role krasnali poszukujących bryłek złota w kopalni. Praca wre, gdy nagle kilof łamie się, a górnicza latarnia niespodziewanie gaśnie... Sabotażysta uderzył znowu! Kim jest tajemniczy przeciwnik? Czy działa sam, czy w grupie? Czy zdoła powstrzymać kopaczy przed wydobyciem złota? Jeżeli kopacze zdołają przebić tunel do skarbu, otrzymają nagrodę w postaci bryłek złota, podczas gdy sabotażyści odejdą z pustymi rękoma. Jednak jeśli kopacze poniosą porażkę, nagrodę zagarniają sabotażyści. Kto wygra wyścig po złoto? [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Osieczna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7 II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
[GRA PLANSZOWA] Dixit : obraz jest wart tysiąca słów! / autor Jean-Louis Roubira; ilustracje Marie Cardouat. - Gdańsk : Rebel, 2023. - 1 pudełko (plansza, 84 karty, 8 żetonów do głosowania, 8 drewnianych kroliczków, instrukcja.) ; 28x28x6 cm.
(Gra planszowa)
(Gra karciana)
Czas gry 30 min.
Liczba graczy 3-8.
Dixit to pięknie zilustrowana gra karciana, która poruszy twoją wyobraźnię i nauczy kreatywnego podejścia do różnych skojarzeń. W tej wielokrotnie nagradzanej grze główną role odgrywają ilustracje na kartach. Gracze starają się wskazać kartę, która jest źródłem historii, a równoczesnie zmylić przeciwników. Dixit to zaskakująca i emocjonujaca, zaczarowana gra karciana, która połączy przy stole cała Twoją rodzinę i przyjaciół.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Osieczna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7 II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
[GRA KARCIANA] Dobble : kultura. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 okrągłe pudełko ; 13x13x7,5 cm.
(Gra karciana)
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Pudełko zawiera : 55 kart, instrukcja.
Gra dla 2-8 osób.
Czas rozgrywki : 15 min.
Wiek graczy 6+
Dobble Kultura to gra towarzyska, którą możesz zabrać ze sobą wszędzie i rozegrać w krótkim czasie. Co więcej - gra ma aż pięć wariantów rozgrywek, dzięki czemu na pewno nie znudzi się przez długi czas. Liczy się szybkość, spostrzegawczość i refleks. W celu utrudnienia zabawy symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji związanych z szeroko pojętą kulturą, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem....[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Osieczna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7 I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
[GRA PLANSZOWA] Agricola rodzinna / Uwe Rosenberg ; tłumaczenie: Michał Matłosz i Przemysław Korzeniewski. - Wrocław : Wydawnictwo Rebel, 2020. - 1 gra (1 plansza główna, 2 dwustronne rozszerzenia planszy, 1 znacznik rund, 2 żetonów żebrania, 1 kogut, 4 chaty startowe, 16 izb drewnianych / glinianych, 5 żetonów "1 żywność", 7 żetonów "5 żywności", 9 żetonów wielokrotności, 20 małych pastwisk/pól, 16 dużych pastwisk, 11 usprawnień, 10 obór, 20 członków rodziny, 18 owiec, 15 dzików, 13 krów, 25 zboża, 30 drewna, 25 gliny, 15 trzciny) : plastik, papier, tektura, kolor ; w pudełku 7x19x28 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 27 cm).
(Gra planszowa)
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 45 min.
„Agricola” to kultowa gra, w wersji dla całej rodzinny. Zbuduj własne gospodarstwo: będziesz potrzebować izb dla siebie i swojej rodziny, pól pod uprawy oraz pastwisk dla wielu, wielu zwierząt. Pracuj w pocie czoła: wysyłaj członków swojej rodziny na wybrane pola akcji, aby wykonywali na nich pracę. Możesz w ten sposób zdobyć zboże, zaorać i obsiać pola, a nawet wybudować wiatrak. Rozwijaj się we wszystkich kierunkach: uprawa jest nudna? Hoduj zwierzęta! Rozwijaj swoje gospodarstwo uprawiając rolę i opiekując się swoim zwierzyńcem. Tylko w ten sposób uda Ci się stworzyć świetnie prosperujące gospodarstwo. „Agricola” w wersji rodzinnej to frajda niezależnie od tego, czy wygrasz! Na czym to polega? Twoim zadaniem jest rozbudowanie gospodarstwa, abyś wraz ze swoją rodziną miał wszystko, czego potrzeba do dostatniego życia. Na początku Twoja malutka drewniana chata ma tylko dwie izby, więc zapewnia schronienie dwóm pierwszym członkom rodziny (rolnikowi i jego żonie). Podczas rozgrywki będziesz dobudowywać kolejne izby do swojej chaty, aby móc powiększyć rodzinę. Im więcej członków liczy Twoja rodzina, tym więcej akcji możesz wykonać. Jednak równocześnie potrzebujesz więcej żywności, aby wszystkich wyżywić. Aby ją zdobyć, będziesz uprawiać zboże na polach i hodować zwierzęta. Pomocne w tym celu mogą okazać się niektóre usprawnienia. Po 14 rundzie gra się kończy, a wygrywa gracz, którego gospodarstwo jest warte najwięcej punktów. źródło opisu: https://bonito.pl/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Osieczna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7 II (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej